13 April 2014

PERASAAN.

In The Name Of ALLAH The Most Gracious The most Merciful

Assalamualaikum and hi people. Aku pun tak tahu kenapa lately ni aku cepat sangat nak marah, sentap, and semua-semuannya lah. Nak kata pms, dah lepas.. mungkin err perubahan hormon mungkin? Al maklumlah remaja kan. Aku pun tak tahu kenapa sekarang ni mood nak update balik blog ni semakin membuak-buak. Padahal dah lama gila tinggalkan benda alah ni. Dulu zaman sekolah rajin jugaklah update. Ada je cerita aku nak cerita sampaikan makan kat kfc pun cerita. Nampak tak kesakai-ian zaman dulu dulu ataupun dalam bahasa saintifik dia zaman belum matang haha. Okay sampai sini saja mukadimah dia. Sekarang ni nak masuk isi dia pulak :p


PERASAAN?

Apa yang boleh aku gambarkan sekarang ni perasaan aku bercelaru. Masalah datang palu palu sampai aku jadi down yang teramat. Alhamdulillah seperti biasa arif penyelamat aku. Dialah yang tenangkan aku yang tengah serabut . Padahal aku tak cerita pape pun kat dia. Tu yang dikatakan sahabat sejati. Tahu bila kita memerlukan kawan apabila susah mahupan senang. Back to our main topic. Perasaan aku tengah kacau gila sebab ada orang yang bergantung harap dekat aku. Hope you guys know what I mean. Terus terang aku ni jenis suka berkawan.  Nak cakap aku jenis kuat melayan? I will say NO! dah nama pun kawan kan so aku akan treat macam kawan . Tapi bila dah sampai bab melayan perasaan ni, aku jadi stress gila.  Mana taknya bila dorang dah luahkan perasaan, and mintak aku terima memang taklah. Sebab bagi aku kawan adalah kawan. Takkan pernah lebih dari seorang kawan sehingga mendapat gelaran KEKASIH. Oh hell no dude. Sampai satu tahap aku terfikir taknak ada kawan rapat lelaki dah. Mungkin cukup beberapa orang je. Dari kajian dan pemerhatian yang aku buat, lelaki dan perempuan takkan pernah boleh jadi kawan baik. Aku tak cakap semua. Mungkin 80% daripada tu tak akan pernah boleh. Aku dengan arif boleh dketegorikan dalam 20% tu. Sebab apa? sebab aku berjaya menjadi kawan baik dia selama 4 tahun Bangga gila hahahaha. 

Sekarang ni aku cuma ikut apa yang kawan baik aku ni pesan. " focus on your final exam" and I will bro. Buat apa nak pening pening fikir pasal benda ni kan? So 12 days left and I'm coming homee I'm coming home tell the world that Ii'm coming !! K poyo aku dah keluar. Tak sabar nak balik nak jumpa girlfriends tersayang. Oh rindu fiza, ika, zack.  Apa-apa pun wish me luck for fiqh ibadah paper tomorrow. Will update later. Bye guys. Thanks fer reading this annoying post.

No comments: