14 April 2014

RINDU

In The Name Of ALLAH The Most Gracious The most Merciful

Assalamualaikum and Hi people. Harini macam malas nak buat mukadimah so terus kepada topik kita harini RINDU . Aku rindu sapa? boyfriend ehh? Oh tidak bukan boyfriend but best girlfriends ! Demi Allah aku excited gila nak balik untuk cuti sem ni sebab nak lepak dengan sahabat-sahabat gila aku. Tadi aku call fiza jap sebab dia nak tanya pasal KUIM tempat aku belajar then dia cakap " balik ni jangan lupa bawak sport shoes. Aku nak jogging". And I was like :0 fikiran kiteorang ni memang sama kepe. Aku ingat balik nanti baru berhasrat nak sampaikan hajat tu tapi dia dah cakap dulu. Nampak sangat yang aku dengan fiza ni sehati sejiwa sekepala miahahahaha.. Ika pulak beberapa hari lepas aku call jugak. Menangis bakhang cerita macam-macam masalah. Al-maklumlah aku ni pendengar setia dorang sampai aku pun turut nak menangis sekali :p Okay ayat tu macam agak poyo. But who cares? ayat aku suka hati lah (goyong b******) HAHA 18sx.. 

Bagi aku nak cari sahabat yang ada masa kita susah dan senang sangat-sangat susah. Lagi-lagi bila aku dekat Ipt ni aku makin nampak pelbagai ragam manusia. Mana yang boleh dijadikan kawan, mana yang boleh dijadikan lawan. Aku tak bermaksud untuk mencari musuh, namun bak kata abah " cari kawan yang boleh membimbing, bukan belimbing" haha aku suka gila ayat abah tu. Tapi sampai sekarang aku tertanya apa kena mengena dengan belimbing? Apa yang boleh dikaitkan dengan belimbing? Hanya abah je faham dengan pepatah dia tu. Aku tak nafikan semenjak aku dekat ipt ni, aku nampak mana yang tulus nak kawan dengan aku and mana kawan yang hanya nak mempergunakan aku untuk masa susah dorang. I means bila memerlukan khidmat aku dalam kerja-kerja group macam buat assignment contohnya lah. Tapi alhamdulillah buat masa sekarang ni group assignment aku paa dengan yanie je. Tak berani nak group dengan orang lain. Cukuplah sem lepas. Pengajaran sungguh buat aku nak pilih ahli kumpulan. Eh kejap rasannya tadi aku nak cerita pasal aku rindu kawan aku je yang dah melalut ni kenapa? haih kiera kiera.. So got to go. Bye readers (:

No comments: